مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-01ورزشي

گفت و گو با لژیونر اصفهانی هندبال در لالیگا


دروازه بان لژیونر هندبال ایران در حال حاضر در تیم آدمار لئون اسپانیا در لالیگا فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سعید برخورداری، دروازه بان لژیونر هندبال ایران متولد اردیبهشت ماه 1368 در اصفهان است و در حال حاضر در تیم آدمار لئون اسپانیا که در لالیگا حضور دارد فعالیت می کند.

برخورداری که محصول آکادمی هندبال سپاهان است و از این باشگاه به تیم های خارجی راه یافته است، در هفته هشتم لیگ اسپانیا و در جریان پیروزی 39 بر 27 تیمش به عنوان برترین بازیکن هفته انتخاب شد.

وی که برای گذران تعطیلات در اصفهان حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار فارس از مسیر ورزشی خود، وضعیت هندبال ایران و مسائل مختلف سخن گفته است که در ادامه این گفت و گو را با هم می خوانیم.

فارس: چرا هندبال را انتخاب کردید؟ برخورداری: هندبال در بسیاری از مدارس اصفهان ورزش رایجی بود، از دبستان به این رشته روی آوردم و از 12 سالگی به صورت حرفه ای کارم را آغاز کردم.

فارس: چه زمانی برای اولین بار به تیم ملی راه یافتید؟ برخورداری: اولین بار در سن 18 سالگی به اردوی تیم ملی راه یافتم، سالی که جام ملت های آسیا برگزار می شد، من به عنوان دروازه بان چهارم خط خوردم، پس از آن در طول سالیان متمادی در اردو های تیم ملی و مسابقات بین المللی حضور داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گو با لژیونر اصفهانی هندبال در لالیگا

گفت و گو با لژیونر اصفهانی هندبال در لالیگا