مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:412023-11-01سياسي

ارتقای بصیرت دانش آموزان با روش حلقه های صالحین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در دیدار تعدادی از دانش آموزان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی انجام شد، خطاب به دانش آموزان بسیجی اظهار داشت: آینده برای شماست و این شما هستید که در آینده ای نه چندان دور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی فعالیت خواهید کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر می خواهیم آینده ای بهتری داشته باشیم باید تلاش و پشتکار داشته باشیم و صرفا نباید وقت خودمان را صرف روزمرگی ها کنیم، تصریح کرد: آینده را باید از حال حاضر ساخت و این ساختن دست خودمان است چرا که پدر و مادر، معلم و مدرسه وسیله است.

وی با تأکید بر اینکه به دست آوردن موفقیت در عرصه های مختلف بسته به اراده خودمان است، گفت: اگر می خواهیم کارهای متنوعی انجام بدهیم لازمه آن مطالعه است.

آیت الله خاتمی به اهمیت مطالعه اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: مباحث دینی را با مطالعه یاد بگیرد، حلقه های صالحین در پایگاه های مقاومت آخرین روش برای ارتقای آگاهی های دینی، سیاسی و بصیرتی است.

امام جمعه زنجان با بیان این مطلب که اگر در فعالیت هایمان با جدیت ورود کنیم خداوند به آن برکت می دهد، ادامه داد: اگر می خواهیم قدرتمند شویم و یا اگر می خواهیم سیاستمدار بشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بصیرت دانش آموزان با روش حلقه های صالحین

ارتقای بصیرت دانش آموزان با روش حلقه های صالحین