مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-20اقتصادي

صنعت استان اردبیل در چرخش و جهشی تاریخی قرار دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان استان کشاورزی و گردشگری معرفی می شود، گفت: صنعت استان اردبیل و بحث کارآفرینی و اشتغال در چرخش و جهشی تاریخی قرار دارد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان استان کشاورزی و گردشگری معرفی می شود، گفت: صنعت استان اردبیل و بحث کارآفرینی و اشتغال در چرخش و جهشی تاریخی قرار دارد.

مسعود ایرانی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل 28 آبان در آیین افتتاحیه نمایشگاه کار استان در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان استان کشاورزی و گردشگری معرفی می شود، گفت: صنعت استان اردبیل و بحث کارآفرینی و اشتغال در چرخش و جهشی تاریخی قرار دارد.

وی افزود: موتوری قوی در بخش صنعت استان فعال شده است و اگر چنانچه در گذشته کارجویان نیاز به فرصتی برای رایزنی داشتند، اما در حال حاضر صنعت رو به رشد استان اردبیل نیازمند ارتباط با فارغ التحصیلان و استعدادهای برتر با ایده های نو است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل دارای یک شرکت صادرکننده نمونه کشوری است، این استان را در بحث صادرات تولیدات سلولزی به اقصی نقاط دنیا دارای نقش تعیین کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت استان اردبیل در چرخش و جهشی تاریخی قرار دارد

صنعت استان اردبیل در چرخش و جهشی تاریخی قرار دارد