مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-05اقتصادي

دریافت کمیسیون مازاد عمده ترین تخلف مشاورین املاک در البرز


نماینده ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز دریافت مبلغ مازاد حق کمیسیون، نداشتن نرخنامه در واحد صنفی و صادر نکردن کد رهگیری را از عمده تخلف های مشاورین املاک عنوان کرد.

- ایسنا/البرز نماینده ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز دریافت مبلغ مازاد حق کمیسیون، نداشتن نرخنامه در واحد صنفی و صادر نکردن کد رهگیری را از عمده تخلف های مشاورین املاک عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر ردایی روز یکشنبه 14 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان ابلاغ مصوبه نشست شورای عالی مسکن با تشکیل کارگروه نظارت بر بازار مسکن در سراسر کشور اکیپ های گشت مشترک جهت بازرسی از مشاوران املاک تشکیل شده است.

ردایی عمده تخلف های این حوزه را دریافت مبلغ مازاد حق کمیسیون، نداشتن نرخنامه در واحد صنفی و صادر نکردن کدرهگیری، عنوان کرد و گفت: با واحدهای متخلف برخورد قاطعانه و شدیدی طبق قانون انجام خواهد شد و متهمان این پرونده ها علاوه بر جریمه نقدی و پلمب واحد، موظف به برگرداندن مبلغ دریافتی اضافی به شاکیان هستند.

وی افزود: با دلالی برخی املاکی ها، حق کمیسیون ها افزایش یافته و اقدامات انجام شده، موجب افزایش قیمت مسکن و اجاره بها شده است، به همین علت برای دریافت مستندات این موضوع با حضور نمایندگان وزارت مسکن و شهرسازی، رییس اتحادیه مذکور، اتاق اصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کمیسیون مازاد عمده ترین تخلف مشاورین املاک در البرز

دریافت کمیسیون مازاد عمده ترین تخلف مشاورین املاک در البرز