مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-16اقتصادي

هشدار سازمان بازرسی به سازمان هواپیمایی کشور


بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته در نامه ای به محمد محمدی رییس سازمان هواپیمایی کشوری، نسبت به وضعیت تاخیر ها و کنسلی متعدد پرواز ها هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، مهدی خنجری بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته در نامه ای به محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری، نسبت به وضعیت تاخیر ها و کنسلی متعدد پرواز ها هشدار داد و خواستار بازرسی منظم از نحوه عملکرد شرکت های هواپیمایی و نمایندگان فروش آن ها شد.

وی در این نامه تصریح کرده است: برابر بررسی های میدانی در فرودگاه ها و رصد فروش بلیت در فضای مجازی در مسافرت های هوایی مواردی از تضییع حقوق عامه؛ بازار سیاه، دلالی بلیت در ترمینال فرودگاه ها، تأخیر های پی در پی و کنسلی های متعدد مشاهده می شود که باعث آسیب به مسافرین و تضییع حقوق آنان و ضرر های مادی و معنوی شده است.

خنجری به بازرسی بازرسان این سازمان در مورخ 24 آبان ماه اشاره کرده و ادامه داده است: در این روز در 7 مسیر پروازی از مبدأ تهران 11 پرواز کنسل و برای 1402/8/25 نیز در 4 مسیر پروازی تا زمان ابلاغ این هشدار 7 پرواز کنسل شده است.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی با بیان اینکه آمار های موجود در شش ماهه اول سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز نشان از بی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان بازرسی به سازمان هواپیمایی کشور

هشدار سازمان بازرسی به سازمان هواپیمایی کشور