مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-14سياسي

گزارش فرار مالیاتی یک گروه خودروساز به رییس سازمان بازرسی کل کشور


رییس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، به 16 پرونده پیرامون شکایات از دستگاه های اجرایی و گزارش های فساد که از سوی مراجعه کنندگان مطرح شد، - رییس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، به 16 پرونده پیرامون شکایات از دستگاه های اجرایی و گزارش های فساد که از سوی مراجعه کنندگان مطرح شد، رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ملاقات مردمی که سه ساعت و نیم به طول انجامید، 16 پرونده پیرامون مشکلات حقوقی و قضایی، شکایات از دستگاه های اجرایی و همچنین گزارش های فساد از سوی مراجعه کنندگان با ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در میان گذاشته شد و خداییان ضمن شنیدن صحبت های آن ها، به منظور پیگیری موضوعات مطروحه ماموریت هایی را برای مدیران این نهاد نظارتی تعریف کرد.

مراجعه کننده ای از اردبیل موضوع تحریم شرکت تعاونی مرغداری خود توسط یکی از بانک ها را مطرح که خداییان در این زمینه معاون حقوقی سازمان بازرسی را مامور بررسی موضوع کرد.

دو نفر از مراجعان گزارش تخلف در یکی از شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی را با خداییان در میان گذاشتند که معاون تولیدی سازمان بازرسی ماموریت یافت موضوع را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فرار مالیاتی یک گروه خودروساز به رییس سازمان بازرسی کل کشور

گزارش فرار مالیاتی یک گروه خودروساز به رییس سازمان بازرسی کل کشور