مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-29بين الملل

دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در یک شکست غیرقابل ترمیم


مسؤول سابق کانون بسیج اساتید ابومهدی المهندس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: شکسته شدن ابهت کاذب نظامی رژیم صهیونیستی و ضربه اقتصادی سنگین 6/8 میلیارد دلاری به اعتراف بانک مالی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای طوفان الاقصی است.

- عباس پاکدل، مسؤول سابق کانون بسیج اساتید ابومهدی المهندس دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به بیان دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پرداخت و اظهارداشت: شکسته شدن ابهت کاذب نظامی رژیم صهیونیستی در جهان که تا قبل از این، اولین ارتش شکست ناپذیر منطقه و پنجمین ارتش دنیا محسوب می شد، به خاطر ناکامی در جلوگیری از حملات حماس به عنوان یک گروه نه چندان بزرگ محور مقاومت از دستاوردهای  طوفان الاقصی است.

وی آغاز مهاجرت معکوس از سرزمین اشغالی، ناامیدی و انصراف کشورهای مسلمانی که به فکر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند و ضربه اقتصادی سنگین  6/8 میلیارد دلاری به اعتراف بانک مالی رژیم صهیونیستی را از  دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی دانست.

وی در پاسخ به اینکه برخی می پرسند هر روز  تعداد زیادی از مردم غزه شهید می شوند ولی شما آن را پیروزی مقاومت می دانید گفت: شاید پاسخ این باشد که امام حسین(ع) هم در کربلا به شهادت رسیدند و اهل بیت ایشان هم به اسارت کشیده شدند اما آیا شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در یک شکست غیرقابل ترمیم

دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در یک شکست غیرقابل ترمیم