مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-21بين الملل

مادورو: جنایات اسراییل از هولوکاست پیشی گرفته است


رییس جمهوری ونزوئلا تشابهاتی میان هولوکاست و آنچه اشغالگران رژیم صهیونیستی در حال حاضر در غزه و علیه فلسطینیان انجام می دهند، ترسیم کرد.

- رییس جمهوری ونزوئلا تشابهاتی میان هولوکاست و آنچه اشغالگران رژیم صهیونیستی در حال حاضر در غزه و علیه فلسطینیان انجام می دهند، ترسیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا، اظهارات اخیر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد علیه کشتار بی سابقه کودکان در نوار غزه را تایید کرد.

مادورو در برنامه هفتگی خود با عنوان با مادورو و بیشتر اظهار داشت که جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها از هولوکاست پیشی گرفته است، جایی که گفته می شود میلیون ها یهودی در اردوگاه های نازی ها در جنگ جهانی دوم از بین رفتند.

او با تاکید بر اینکه این اقدامات نسل کشی، یادآور قتل عام هیتلر علیه مردم یهود است ، هولوکاست نفرت انگیز و منزجرکننده را محکوم کرد و نسبت به خطر سکوت در برابر این گونه اقدامات نسل کشی هشدار داد.

مادورو با مقایسه دوران نازی ها ، بر هوشیاری در برابر تجدید حیات راست افراطی جدید که به دنبال تسلط جهانی است، تاکید کرد.

او تاکید کرد که در تل آویو یک راست افراطی نازی نژادپرست وجود دارد و خواستار آمادگی برای دفاع از ارزش های واقعی انسان دوستانه در برابر راست افراطی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: جنایات اسراییل از هولوکاست پیشی گرفته است

مادورو: جنایات اسراییل از هولوکاست پیشی گرفته است