مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 23:002023-10-26سياسي

بهره برداری از 15 هزار و 800 تخت بیمارستانی در دو سال گذشته


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در دو سال گذشته نزدیک به 15 هزار و 800 تخت بیمارستانی به بهره برداری رسیده که باتوجه به وجود 150 هزار تخت در کل کشور حدود 10 درصد به میزان تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده است.

- ایسنا/قم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در دو سال گذشته نزدیک به 15 هزار و 800 تخت بیمارستانی به بهره برداری رسیده که باتوجه به وجود 150 هزار تخت در کل کشور حدود 10 درصد به میزان تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده است.

بهرام عین اللهی امروز 4 آبان ماه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه ما محتاج دعای علما و حمایت حوزه علمیه و مراجع هستیم، این حمایت ها را پشتیبان عظیمی برای دولت دانست و اظهار کرد: در دو سالی که از این دولت گذشته توفیقات خوبی حاصل شده و نیروهای متدین و حزب اللهی در کل کشور فعالیت های خوبی انجام و نشان دادند که حزب اللهی ها در همه حوزه ها به ویژه در حوزه سلامت توانمند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، وی با بیان اینکه در این دولت، به لطف خدا کرونا در مدت زمان کوتاهی کنترل شد، افزود: در بحث بیمه هم ما تا به امروز 5 دهک اول را به صورت رایگان بیمه درمانی کردیم و برای بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15 هزار و 800 تخت بیمارستانی در دو سال گذشته

بهره برداری از 15 هزار و 800 تخت بیمارستانی در دو سال گذشته