مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-25اقتصادي

دفاع استاندار زنجان از تیم اقتصادی استان


استاندار زنجان با بیان اینکه تیم اقتصادی استان ذهن منظم و انسجامی دارند، بیان داشت: نباید فکر کنیم که در حوزه اشتغال کار عجیب و غریب باید کرد بلکه باید با همین کسب و کارهای کوچک به مردم اعتماد کرد چرا که کاری که به مردم سپرده می شود راحت تر جواب می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرین امید برگزار شد با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی وقتی افزایش پیدا کند می تواند نشان دهنده بالا رفتن امید در جامعه باشد، اظهار داشت: سهم اشتغالی که صندوق کارآفرین امید در کشور ایجاد می کند مایه برکت است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود، گفت: این نوع تسهیلات برکت دارد و اگر بانک ها به سمت این نوع تسهیلات بروند، مایه خیر و برکت می شوند.

  وی با اشاره به اینکه ما در استان زنجان از آمار برای جهت گیری خودمان استفاده می کنیم، بیان داشت: ریز آمارها در اختیار استان نیست و هدف ما این است که با استفاده از آمار و ارقام ها جهت را برای حرکت به کارگیریم.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی کسب و کارهای کوچک گفت:  به کسب و کارهای کوچک از محل عدالت هم نگاه می کنیم ضمن اینکه نظام جمهوری اسلامی منادی عدالت است و از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع استاندار زنجان از تیم اقتصادی استان

دفاع استاندار زنجان از تیم اقتصادی استان