مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-26بين الملل

رییس پیشین ام آی6: نابودی حماس غیرممکن است/نتانیاهو به دنبال ثبات در غزه باشد


رییس پیشین سازمان اطلاعات انگلیس با اشاره به اینکه جنگ های شهری سخت و پیچیده است و نابودی حماس ممکن است دست نیافتنی باشد، گفت نتانیاهو بهتر است به دنبال ثبات در غزه باشد.

- رییس پیشین سازمان اطلاعات انگلیس با اشاره به اینکه جنگ های شهری سخت و پیچیده است و نابودی حماس ممکن است دست نیافتنی باشد، گفت نتانیاهو بهتر است به دنبال ثبات در غزه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان ساورز رییس پیشین سازمان اطلاعات انگلیس (ام آی6) و سفیر پیشین این کشور در سازمان ملل گفت که سران رژیم صهیونیستی باید درک کنند که ایده حمله به غزه و نابودی جنبش حماس چه بسا امری دست نیافتنی باشد.

وی در مقاله ای که در روزنامه فایننشال تایمز منتشر شده است، تاکید کرد: جنبش حماس پایگاه سیاسی و مردمی گسترده ای دارد و در سطح خارجی نیز حمایت های زیادی از ایران دارد، بنابراین بهتر است که هدف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و کابینه اش در طولانی مدت ایجاد ثبات در غزه و ممانعت از خشونت باشد تا این تنش ها به درگیری منطقه ای تبدیل نشود.

ساورز خاطرنشان کرد که جنبش حماس با انجام عملیات هفتم اکتبر به دنبال این بود که ترس را در قلب صهیونیست ها بکارد و توجه ها را به خود جلب کند و واکنش های مبالغه آمیر دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پیشین ام آی6: نابودی حماس غیرممکن است/نتانیاهو به دنبال ثبات در غزه باشد

رییس پیشین ام آی6: نابودی حماس غیرممکن است/نتانیاهو به دنبال ثبات در غزه باشد