مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-05اقتصادي

بهره برداری از خط انتقال گاز به تربت جام تا پایان آذرماه


خط انتقال گاز صالح آباد به تربت جام تا پایان آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: خط انتقال گاز صالح آباد به تربت جام تا پایان آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.

یعقوب علی نظری، امروز، 14 آبان در حاشیه بازدید از وضعیت پروژه خط انتقال گاز به تربت جام با حضور در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال 16 اینچ صالح آباد به تربت جام با هزینه بالغ بر 600 میلیارد تومان تا قبل از فصل زمستان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مشکلاتی که سال گذشته در خط انتقال گاز به شهرستان تربت جام به وجود آمده بود، اظهار کرد: چون در شرق کشور برای انتقال گاز و سوخت مایع متکی به جاده هستیم به همین دلیل در این منطقه همچنان با ناپایداری انرژی مواجه ایم.

استاندار خراسان رضوی با توجه به محدودیت های شبکه گاز بیان کرد: یکی از پروژه های بسیار اثرگذار که پارسال برای اجرای آن تصمیم گیری شد خط انتقال گاز بین صالح آباد به تربت جام بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این پروژه در پایان آذرماه به بهره برداری برسد و شاهد تزریق گاز باشیم، بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه کاهش و یا ضعف فشاری که پارسال به مردم این منطقه وارد شد را امسال دیگر نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط انتقال گاز به تربت جام تا پایان آذرماه

بهره برداری از خط انتقال گاز به تربت جام تا پایان آذرماه