مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-31سياسي

مقاومت مردم غزه در برابر جنایت های رژیم کودک کش باید برای آیندگان ثبت و ضبط شود


جبهه مقاومت چه در فلسطین و چه در لبنان با اقتدار هرچه تمام که برخاسته از دل مردم هستند برابر این جنایت ها ایستاده و به حول و قوه الهی اسراییل کودک کش را از صحنه روزگار محو خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه علیرضا مهدی ظهر امروز در آیین روز دانش آموز در جمع دانش آموزان ساوجی ضمن تبریک روز دانش آموز و محکوم کردن اقدامات جنگی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین اظهار داشت: دانش آموزان باید اتحاد و همدلی داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است، برادری و وحدتی که پیامبر رحمت(ص) در استمرار رسالت دیگر انبیا برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه ساوه بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فرا خواند و بدین سان گل بانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین افکند و ارزش های متعالی اسلامی و برادری و اتحاد، جانشین ارزش های پوچ و خیالی جاهلی شد.

 مهدی گفت: پیامبر اسلام با استناد به آیات قرآن، جوامع اسلامی را به پرهیز از تفرقه و تشکیل امت واحده در سایه عبودیت اللّه، دعوت کرد، مسلمانان نیز در پرتو عمل به این دعوت و حرکت در طریق وحدت، متحد شدند و بر دشمنان چیره شدند و دیری نپایید که شاهد فتح و پیروزی را در آغوش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم غزه در برابر جنایت های رژیم کودک کش باید برای آیندگان ثبت و ضبط شود

مقاومت مردم غزه در برابر جنایت های رژیم کودک کش باید برای آیندگان ثبت و ضبط شود