مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-21اجتماعي

بستر آموزش متاورس در مدارس سمپاد فارس استفاده خواهد شد


رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت: با موافقت وزیر آموزش و پرورش، استفاده از بستر آموزش متاورس به صورت پایلوت و به عنوان الگو در مدارس سمپاد فارس انجام می شود که این ظرفیت فضای مجازی تاکنون در آسیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

- ایسنا/فارس رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت: با موافقت وزیر آموزش و پرورش، استفاده از بستر آموزش متاورس به صورت پایلوت و به عنوان الگو در مدارس سمپاد فارس انجام می شود که این ظرفیت فضای مجازی تاکنون در آسیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

محمدمهدی متحدزاده امروز، 30 آبان در گردهمایی مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان استان فارس با بیان اینکه تعلیم و تربیت امری پیچیده است که تنها متخصصان این حوزه می توانند در خصوص آن نظریه پردازی کنند، گفت: برای رسیدن به اهداف سمپاد نیازمند هماهنگی های بیش از پیش در مجموعه سمپاد هستیم لذا ضروری است همه عوامل با تلاش و برنامه ریزی در مسیر تحقق اهداف حرکت کنند.

رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش فارس با تشریح آیین نامه مدارس استعدادهای درخشان تصریح کرد: بر اساس فصل 6 آیین نامه مذکور مدیران مدارس باید از سوی اداره استعدادهای درخشان انتخاب و به اداره کل آموزش و پرورش معرفی و پس از انجام مصاحبه ابلاغ وی صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر آموزش متاورس در مدارس سمپاد فارس استفاده خواهد شد

بستر آموزش متاورس در مدارس سمپاد فارس استفاده خواهد شد