مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-01اقتصادي

با تمام توان عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه را پیش می بریم


مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از پیشرفت 26 درصدی عملیات بهسازی باند فرودگاه خبر داد و گفت: با تمام توان عملیات بهسازی باند را پیش می بریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از پیشرفت 26 درصدی عملیات بهسازی باند فرودگاه خبر داد و گفت: با تمام توان عملیات بهسازی باند را پیش می بریم.

مجتبی بیاتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بهسازی باند فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، افزود: این پروژه در حال حاضر حدود 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار با تمام توان در حال پیش بردن کار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار در مرحله آسفالت قرار دارد و اولین لایه آسفالت در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: پیشرفت کار در این مرحله به میزان بسیار زیادی به شرایط آب و هوایی و بارندگی ها بستگی دارد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به اینکه قرارداد بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان سال است، افزود: رسیدن به این زمان به شرایط آب و هوا و توان پیمانکار بستگی دارد که پیمانکار با همه توان پای کار است، اما با توجه به شرایط آب و هوایی نمی توان زمان دقیقی را برای پایان این پروژه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام توان عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه را پیش می بریم

با تمام توان عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه را پیش می بریم