مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 01:352023-11-01ورزشي

اصفهان 12 هزار کشتی گیر سازمان یافته دارد


اکنون بیش از 12 هزار کشتی گیر سازمان یافته در استان اصفهان ورزش می کنند و با کسب مدال هایی که ورزشکاران این استان داشتند شکوفایی این رشته ورزشی را نوید خواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: اکنون بیش از 12 هزار کشتی گیر سازمان یافته در استان اصفهان ورزش می کنند و با کسب مدال هایی که ورزشکاران این استان داشتند شکوفایی این رشته ورزشی را نوید خواهیم بود.

مصطفی میرزایی، شامگاه چهارشنبه در دیدار با ورزشکاران شهرستان اردستان، اظهار کرد: کشتی شهرستان اردستان حدود دو سال است که فعالیت خوبی را از خود نشان داده است و یکی از فعال ترین و پرکارترین هیئت های کشتی استان اصفهان است.

وی با اشاره به اقدامات هیئت کشتی اردستان که باعث رشد و پویایی ورزشکاران این رشته شده است، افزود: یکی از مشکلات هیئت کشتی اردستان مالکیت و واگذاری سالن ورزشی این رشته به هیئت است که قول می دهیم مشکلات پیش آمده را در اداره کل ورزش و جوانان برطرف و هیئت امنایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: با جذب کمک های خیران و کمک مسئولان استان در چهار سال گذشته 16 خانه کشتی در استان ساخته شده، بنابراین مسئولان هر شهرستان باید تلاش کنند خیران ورزشی را دلگرم نگه دارند تا این افراد به حوزه ورزش بیشتر توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان 12 هزار کشتی گیر سازمان یافته دارد

اصفهان 12 هزار کشتی گیر سازمان یافته دارد