مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-01اقتصادي

رویگردانی چینی ها از آیفون 14 و 15


رسانه های چینی «عدم وجود نوآوری و آنتن دهی ضعیف» را از جمله دلایل اصلی کاهش فروش سری جدید آیفون در بازارهای این کشور و افت جذابیت آن برای چینی ها عنوان کرده اند.

- رسانه های چینی عدم وجود نوآوری و آنتن دهی ضعیف را از جمله دلایل اصلی کاهش فروش سری جدید آیفون در بازارهای این کشور و افت جذابیت آن برای چینی ها عنوان کرده اند.

رسانه های چینی عدم وجود نوآوری و آنتن دهی ضعیف را از جمله دلایل اصلی کاهش فروش سری جدید آیفون در بازارهای این کشور و افت جذابیت آن برای چینی ها عنوان کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از گلوبال تایمز، ما جیخوا کارشناس چینی در خصوص کاهش قیمت فروش گوشی های سری جدید اپل در پلتفرم های تجاری اینترنتی، گفت: این تغییرات قیمت احتمالا بخشی از اقدامات تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی است با این حال و در حقیقت محصولات آیفون جذابیت خود را در بازار چین از دسته داده اند زیرا که نیازمند نوآوری بیشتری هستند.

شرکت مخابراتی هواوی، 17 شهریور چندین نوع گوشی تلفن همراه با استفاده از تراشه بومی چینی رونمایی کرد و گوشی های همراه اپل سری 15 نیز در 31 شهریور، با حداقل قیمت 5هزار و 999 یوان به بازار عرضه شد.

اما اکنون پلتفرم های آنلاین چینی به مناسب روز مجردها قیمت فروش این محصول را کاهش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویگردانی چینی ها از آیفون 14 و 15

رویگردانی چینی ها از آیفون 14 و 15