مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-15اقتصادي

تعیین تکلیف خریداران خودروهای وارداتی تا آذرماه


واردات خودروهای نو براساس برنامه پیش می رود و تا آذرماه تکلیف تمام کسانی که ثبت نام کرده اند روشن و نحوه دریافت خودرو مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس علی آبادی گفت:  ما در مورد خودرو برنامه ی داریم و تمرکز اصلی ما حرکت به سمت خودروی برقی است تا مشکل آلودگی محیط زیست و سوخت را در چشم انداز قابل پیش بینی، برطرف کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای ایجاد تحول در کیفیت خودروهای داخلی برنامه ریزی کردیم و این موضوع در حال بررسی است، اظهار داشت: موانعی در این مسیر وجود دارد که باید برطرف شود؛ چندگانگی و پراکندگی در خودروسازان و سرمایه گذاری از جمله این موانع است، در حال تلاش هستیم که آن ها را به هم نزدیک کنیم تا بتوانم به مقیاس اقتصادی برسانیم.

وی همچنین درباره واردات خودرو، بیان داشت: واردات خودروهای نو براساس برنامه پیش می رود و تا آذر ماه تکلیف همه کسانی که ثبت نام کرده بودند، روشن و نحوه دریافت خودرو مشخص می شود؛ اکنون نیز روزانه این کار انجام می شود.

* کلیات آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در دولت تصویب شد وزیر صمت همچنین درباره واردات خودروهای کارکرده، اظهار داشت: آیین نامه آن تهیه و به دولت ارسال شد که کلیات آن تصویب شده است؛ البته بندی در این آیین نامه درج شده که براساس آن باید کمیته ای منشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف خریداران خودروهای وارداتی تا آذرماه

تعیین تکلیف خریداران خودروهای وارداتی تا آذرماه