مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:152023-10-28سياسي

تحقق نهضت ملی مسکن در البرز سرعت گرفت


استان البرز در احصا و اختصاص زمین جهت اجرای نهضت ملی مسکن، در جایگاه نخست کشور قرار دارد، همچنین عملیات اجرایی و آماده سازی اراضی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه قرارگاه مسکن استان که روز شنبه 6 آبان ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تامین مسکن برای تمامی اقشار جامعه بویژه افراد با درآمد پایین، یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است، استان البرز را در این راستا هدفمند و جدی دانست.

  وی ادامه داد: تحقق نهضت ملی مسکن در استان با اهتمام و پیگیری ویژه ای دنبال می شود از این رو در تعاقب جلسات رییس جمهور، نشست ها و قرارگاه های استانی نیز برگزار می شود.

  عبداللهی گفت: استان البرز در احصا و اختصاص زمین جهت اجرای نهضت ملی مسکن، در جایگاه نخست کشور قرار دارد، همچنین عملیات اجرایی و آماده سازی اراضی آغاز شده است.

  وی افزود: در این طرح، مجتمع های 5 طبقه، خانه های یک طبقه و دوطبقه پیش بینی و طراحی شده که به متقاضیان طی دستورالعمل های ابلاغی، تعلق می گیرد.

  استاندار البرز گفت: گزارش های ارائه شده حاکی از سرعت بالای امور در تحقق نهضت ملی مسکن در استان است و این روند تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق نهضت ملی مسکن در البرز سرعت گرفت

تحقق نهضت ملی مسکن در البرز سرعت گرفت