مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 02:002023-11-11بين الملل

مرور زمان برای رژیم صهیونیستی مشروعیت و حق مالکیت ایجاد نمی کند


رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران درباره موضوع فلسطین حرف های متقنی برای گفتن دارد، گفت: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نظر صریح و روشنی درباره حق مردم فلسطین داشته و متقابلا رژیم صهیونیستی را همواره رژیمی جعلی، - غاصب و بی هویت می دانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی بامداد یکشنبه در بازگشت از سفر کوتاه و پرکار به عربستان سعودی که به منظور شرکت در نشست مشترک سران سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب انجام شده بود، در تشریح نتایج و دستاوردهای این سفر گفت: شرکت در این نشست از دو جهت اهمیت داشت؛ یکی اینکه این نشست با حضور همه کشورهای اسلامی و عربی برگزار می شد و دیگر اینکه موضوع آن مسئله اصلی امروز جهان و همه مردم دنیا بود.

رییس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران درباره موضوع فلسطین حرف های متقنی برای گفتن دارد و بنده سعی کردم در این سفر صدای ملت ایران و مردمی که حق فلسطینیان را خیابان ها فریاد می زنند، باشم.

ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نظر صریح و روشنی درباره حق مردم فلسطین داشته و متقابلا رژیم صهیونیستی را همواره رژیمی جعلی، غاصب و بی هویت می دانسته است.

وی با تاکید بر اینکه مرور زمان حتی اگر 75 سال باشد، برای یک رژیم غاصب و اشغالگر مشروعیت و حق مالکیت ایجاد نمی کند، اظهار داشت: جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور زمان برای رژیم صهیونیستی مشروعیت و حق مالکیت ایجاد نمی کند

مرور زمان برای رژیم صهیونیستی مشروعیت و حق مالکیت ایجاد نمی کند