مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-23پزشكي

تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تبیین اهمیت فرزندآوری و درمان ناباروری


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:یکی از مولفه های سیاسی هر کشور، جمعیت است و دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این زمینه گام های مهمی را در دستور کار قرار خواهد داد.

- ایسنا/ایلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:یکی از مولفه های سیاسی هر کشور، جمعیت است و دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این زمینه گام های مهمی را در دستور کار قرار خواهد داد.

دکتر هدایت حیدری زاده در چهاردهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به عملکرد این قرارگاه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اظهار کرد: در بین 52 دانشگاه و 15 دانشکده در وضعیت مناسبی قرار داریم و امیدواریم با بررسی متن صریح قانوان عملکرد خود را در موارد قانونی بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه میزان موالید در سطح شهرستان های استان شیب کاهشی داشته است، تصریح کرد: یکی از مولفه های سیاسی هر کشور، جمعیت است و جمعیت مولد بسیار مهم است که در منویات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است و امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این زمینه گام های مهمی بردارد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: نبود فرزند و داشتن تنها یک فرزند، یکی از عوامل اختلالات روحی و روانی والدین در آینده است و قانون جوانی جمعیت اگر گسترش یابد می تواند مثمر ثمر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تبیین اهمیت فرزندآوری و درمان ناباروری

تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تبیین اهمیت فرزندآوری و درمان ناباروری