مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-08سياسي

عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود


معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود.

محسن پناهیان 16 آبان در نشست تحلیلی اتفاقات و جنایات علیه مردم غزه از منظر علوم سیاسی و حقوق بین الملل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تاریخ فلسطین، گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود؛ چراکه اسراییل که خود را چهارمین ارتش مقتدر دنیا می داند در سه حوزه سیاسی، نظامی و اطلاعاتی – امنیتی یک شکست خفت باری را متحمل شد.

وی افزود: حمله به غیرنظامیان، زنان، کودکان، بیمارستان ها، مدارس و مساجد پیروزی نیست؛ بلکه جنایت بوده و باعث می شود تا وضعیت اسراییل روز به روز افتضاح تر شود.

پناهیان با تاکید بر اینکه امروز ثابت شده که وضعیت اسراییل بعد از 75 سال در دنیا عادی نشده است، ادامه داد: امروز ما شاهد اعتراضات جوامع بشری و اقشار مختلف مردم در سراسر دنیا نسبت به اسراییل هستیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه مهاجرت معکوس اقتصاد اسراییل را به هم ریخته و ارزش پول آنها را کاهش داده است، تصریح کرد: در طول پنج سال گذشته نیز چهار دولت در اسراییل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود

عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود