مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-05سياسي

دیوان عالی و دادستانی کل کشور بباید بودجه مستقل داشته باشند


مجموعه دیوان عالی کشور و دادستانی کل کشور به منظور پیشبرد برنامه هایشان باید بودجه مستقل داشته باشند.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: مجموعه دیوان عالی کشور و دادستانی کل کشور به منظور پیشبرد برنامه هایشان باید بودجه مستقل داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جریان بازدید از شعب دیوان عالی کشور مستقر در استان قم در جمع قضات دیوان عالی کشور مستقر در قم، اظهار کرد: در بازدید از شعب دیوان عالی کشور نقاط قوت، آسیب ها و خلاء های موجود شناسایی و دسته بندی شده است و در قالب یک برنامه جامع و کامل در جهت ارتقاء جایگاه دیوان عالی کشور که انتظار نظام و مقام معظم رهبری است، ارائه خواهد شد.

رییس دیوان عالی کشور با اشاره به جایگاه دیوان عالی کشور بیان کرد: دیوان عالی کشور عالی ترین مرجع قضایی کشور است و باید از لحاظ ارتقای کیفیت در بالاترین سطح باشد و این امر جز با تدوین برنامه و برنامه ریزی امکان پذیر نخواهد بود.

منتظری نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم را یکی از مسئولیت های خطیر دیوان عالی کشور عنوان کرد و گفت: در قانون اساسی وظیفه نظارت بر محاکم برعهده دیوان عالی کشور است؛ چنانچه این نظارت به درستی و با برنامه ریزی انجام شود شاهد اجرای عدالت، احقاق حقوق خواهیم بود که نقش مهمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عالی و دادستانی کل کشور بباید بودجه مستقل داشته باشند

دیوان عالی و دادستانی کل کشور بباید بودجه مستقل داشته باشند