مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-01اقتصادي

تشکیل شبکه مردمی جمع آوری نذورات مردمی در گیلان


جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تشکیل شبکه مردمی جمع آوری نذورات مردمی در گیلان را شایسته تقدیر دانست و گفت: باید از این شبکه سازی ها استفاده و نذورات مردمی را به نحو احسنت جمع آوری و به ساخت و بازسازی عتبات به کار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید نامجو، جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات عصر امروز در نشست مشترک با مسوولان عتبات عالیات استان گیلان در سالن شاهد و ایثار رشت، بازسازی عتبات عالیات و راهپیمایی عظیم اربعین را دو برنامه مهم این تشکیلات مردمی دانست و اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و 700 میلیارد تومان بودجه ستاد بوده در حالی که همه این بودجه محقق نشده و مستلزم جمع آوری نذورات مردمی است.

وی با اشاره هدف گذاری های صورت گرفته در جهت تحقق درآمدی ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان گیلان، افزود: این ستاد برای استان گیلان درآمد 32 میلیارد تومانی هدف گذاری کرده که باید برای تحقق آن منابع پایدار ایجاد کرد.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به طرح توسعه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: این طرح گرچه در بخشی همچنان باقی مانده اما به زودی آماده بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شبکه مردمی جمع آوری نذورات مردمی در گیلان

تشکیل شبکه مردمی جمع آوری نذورات مردمی در گیلان