مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-05اقتصادي

معاون پیشگیری دادگستری: هسته مرکزی شهر اراک، تبدیل به راسته میوه فروشان شده!


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از وضعیت هسته مرکزی شهر اراک و تبدیل آن به راسته میوه فروشان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، پیاده راه سازی، گزینه ای خوب در راستای افزایش نشاط اجتماعی در بافت های شهری است که لازم است مفاد طرح های تدوینی در این خصوص، علاوه بر مسائل فنی و زیرساختی، ابعاد اجتماعی را نیز در برگیرد چرا که هدف از اجرای طرح های موسوم به پیاده مداری شهر، تسهیل زندگی مردم و ایجاد نشاط برای آن هاست نه صعوبت در زندگی روزمره آن ها.

محسن خیرمند، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ظهر  در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان مرکزی در خصوص پیاده راه امیرکبیر و وضعیت آن تصریح کرد: دستگاه مدیریت شهری قبل از هر اقدام در جهت پیاده راه سازی، در بدو امر مبادرت به آمایش میدانی وضعیت پراکندگی جمعیت ساکن مبادی منتهی به محل طرح پیاده راه، وسایل نقلیه آن ها و.

نماید و با بهره گیری از نظر مشاوران و صاحب نظران، حقوق اهالی محله های مجاور احداث طرح پیاده راه را لحاظ نماید.

وی افزود: پیاده مداری شهر، یکی از مؤلفه های اساسی در افزایش نشاط اجتماعی است اما به شرطی که اثر معکوس نداشته باشد و برای این منظور صنوف مستقر در مسیر پیاده راه لزوما می بایست در دسته مشاغلی باشند که برای عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پیشگیری دادگستری: هسته مرکزی شهر اراک، تبدیل به راسته میوه فروشان شده!

معاون پیشگیری دادگستری: هسته مرکزی شهر اراک، تبدیل به راسته میوه فروشان شده!