مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-14سياسي

«زنان»، یکی از محورهای اصلی دومین جشنواره «نذر قلم»


مشاور رییس بنیاد شهید در امور بانوان و خانواده گفت: «زنان و نهضت مقاومت»، «زنان و پیروزی انقلاب اسلامی»، «نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس» و .

از محورهای دومین جشنواره ملی «نذر قلم» هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سمیه گنجی مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده، از برگزاری دومین جشنواره نذر قلم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و برخی دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی از جمله دانشگاه الزهرا سلام الله علیها خبر داد.

وی درباره پیشینه برگزاری جشنواره ملی نذر قلم گفت: دوره اول این جشنواره با مشارکت چندین هزار شرکت کننده برگزار شد که بیشتر آن ها از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بودند و در میان تمام شرکت کنندگان علاقه مندی به حوزه شهید و ایثار کاملا مشهود بود.

 بر همین اساس دومین دوره این جشنواره بهمن ماه امسال برگزار می شود.

گنجی درباره محورهای این دوره از جشنواره توضیح داد: شهدای دانش آموز ، زنان و نهضت مقاومت ، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، زنان و پیروزی انقلاب اسلامی ، نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس ، خانواده های شهدا، وصایای شهدا، نهاد خانواده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، سبک زندگی شهدا، مادران و همسران شهدا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نهضت مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنان»، یکی از محورهای اصلی دومین جشنواره «نذر قلم»

«زنان»، یکی از محورهای اصلی دومین جشنواره «نذر قلم»