مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:362023-11-21بين الملل

سردار سنایی راد: ارتش رژیم صهیونیستی دیگر قدرت بازدارندگی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات سردار سنایی راد صبح امروز در یادواره 25 شهید مسجد امامزادگان فضل و یحیی علیه السلام محلات گفت: عملیات طوفان الاقصی و شکست سنگینی که رژیم صهیونیستی از مقاومت در جبهه های مختلف در 40 و چند روز گذشته متحمل شد، نشان داد این رژیم اشغالگر دیگر قدرت بازدارندگی ندارد.

وی افزود: ضربات پی درپی مقاومت به رژیم صهیونیستی و استیصال این رژیم گواه این موضوع است و شاهدیم پس از عملیات طوفان الاقصی شاهد افزایش موج مهاجرت نیروهای اسراییلی از سرزمین های اشغالی هستیم و احتمال اینکه طی ماه های آینده این مهاجرت سرعت بیشتری بگیرد دور از ذهن نیست.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سران رژیم غاصب صهیونیستی باتوجه به اینکه توان بازدارندگی و هیمنه این رژیم شکسته شده است، برای جبران این شکست غیرقابل ترمیم خود جنایات بزرگی در غزه انجام دادند تا این مسئله مهم در حاشیه قرار بگیرد اما چون امرخداوند براین نبود، حیثیت این رژیم اشغالگر در جوامع جهانی از دست رفت.

سردار ثنایی راد پیش بینی کرد با ضربات سنگینی که توسط مقاومت به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و همچنین فشاری که از جامعه جهانی به دلیل ارتکاب جنایات وحشیانه رژیم درغزه وجود دارد،  این رژیم در نهایت طی روزهای آینده مجبور به پذیرش شکست خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سنایی راد: ارتش رژیم صهیونیستی دیگر قدرت بازدارندگی ندارد

سردار سنایی راد: ارتش رژیم صهیونیستی دیگر قدرت بازدارندگی ندارد