مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:052023-10-23بين الملل

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان


اصحاب فرهنگ ،هنر ورسانه سیستان وبلوچستان اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بی گناه به ویژه کودکان ، زنان و مردان بیمار و بی پناه در بیمارستان غزه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اصحاب فرهنگ ،هنر ورسانه سیستان وبلوچستان با تجمع در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بی گناه بویژه کودکان ، زنان و مردان بیمار و بی پناه در بیمارستان غزه، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در این اجتماع علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با برشمردن گوشه ای از جنایات رژیم جنایتکار و ددمنش صهیونیستی، بمباران مناطق مسکونی و بیمارستانها در غزه توسط صهیونیستها را محکوم کردند.

تعدادی از شاعران سیستان و بلوچستان نیز به قرائت اشعاری در وصف مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی پرداختند.

براساس این گزارش پس از اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوانان، طومار تهیه شده از سوی هنرمندان، نویسندگان، شعرا، خبرنگاران و مدیران رسانه های ارتباط جمعی امضا شد و خوشنویسان نیز آثاری به یاد شهدا و مجروحان و مردم بی گناه غزه خلق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان