مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-02سياسي

بیش از 83 درصد جمعیت شهرستان پلدختر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد


خدمات رسانی بیمه سلامت در سطح استان فراگیر است و در این راستا بیش از 83 درصد شهرستان پلدختر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: خدمات رسانی بیمه سلامت در سطح استان فراگیر است و در این راستا بیش از 83 درصد شهرستان پلدختر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

محسن اسدبیگی دهم آبان ماه در سفر به شهرستان پلدختر و در دیدار با حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه از جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری در سطح لرستان بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، اظهار کرد: هدف اصلی سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی به اقشار کم درآمد است که در این راستا پنج دهک کم درآمد پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرند و مابقی دهک ها هم با تخفیف قابل توجهی مواجه شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 83 درصد جمعیت شهرستان پلدختر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد، اضافه کرد: در این شهرستان از جمعیت 73 هزار و 744 نفری 60 هزار و 174 نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد 44 هزار و 20 نفر بیمه شده روستایی، 6596 نفر بیمه سلامت همگانی و ایرانیان، 4107 نفر کارکنان دولت و 5451 نفر سایر اقشار تحت پوشش قرار دارند و از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 83 درصد جمعیت شهرستان پلدختر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد

بیش از 83 درصد جمعیت شهرستان پلدختر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد