مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-25اقتصادي

آتشخوار راهی بنادرعسلویه شد


معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اختصاص یک شناور بزرگ و فوق تخصصی آتشخوار به بنادر شهرستان عسلویه به این دلیل بوده که این بندر دارای شرایط ویژه ای برای صادرات به خصوص در بخش گاز است.

- ایسنا/بوشهر معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اختصاص یک شناور بزرگ و فوق تخصصی آتشخوار به بنادر شهرستان عسلویه به این دلیل بوده که این بندر دارای شرایط ویژه ای برای صادرات به خصوص در بخش گاز است.

مجید علی نازی در نشست دیشب با مدیران کل دریایی کشور در عسلویه اظهارکرد: بررسی های کارشناسی سازمان بنادر و دریانوردی نشان داد که بندر عسلویه نیازمند یکسری تجهیزات و امکانات است که پس از جمع بندی نهایی تجهیزاتی از قبیل 2 شناور چند منظوره پایش در اختیار این بندر قرار گرفت.

وی افزود: برای امداد و نجات دریایی نیز مجوز ایستگاه های بیشتری برای شناورهای ناجی اختصاص داده می شود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: پس از سه سال از طرح مطالعاتی کنترل پایش الکترونیکی آب های تحت نظارت جمهوری اسلامی، اکنون این طرح وارد مرحله اجرایی شده است.

علی نازی گفت: با اجرای این طرح، کنترل و پایش حرکت تمامی شناورها به شکل الکترونیکی، یکپارچه و مستمر در آب های تحت نظارت جمهوری اسلامی و آب هایی که ایران قصد اجرای خدمات امداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشخوار راهی بنادرعسلویه شد

آتشخوار راهی بنادرعسلویه شد