مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-15بين الملل

تحریم رهبران سیاسی و نظامی حماس توسط آمریکا و انگلیس


آمریکا و انگلیس که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه از ارائه هیچ کمکی به رژیم کودک کُش دریغ نکرده اند، این بار در اقدامی تحریم هایی را علیه رهبران ارشد جنبش حماس به عنوان نوک پیکان مقاومت فلسطین وضع کردند.

- آمریکا و انگلیس که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه از ارائه هیچ کمکی به رژیم کودک کُش دریغ نکرده اند، این بار در اقدامی تحریم هایی را علیه رهبران ارشد جنبش حماس به عنوان نوک پیکان مقاومت فلسطین وضع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد که با هدف جلوگیری از عملیات شاخه نظامی حماس در غزه و مناطق دیگر فلسطین شش تن از رهبران و حامیان مالی حماس را تحریم کرده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، وزارت خزانه داری آمریکا نیز در این باره اعلام کرد: تحریم هایی که با هماهنگی انگلیس وضع شده است اعضای ارشد جنبش حماس و سازوکار حمایت و کمک لجستیکی از این جنبش و جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار گرفته است.

طبق بیانیه وزارت خارجه انگلیس، تحریم های وضع شده شامل ممنوعیت سفر و بلوکه دارایی های چهار رهبر حماس و دو تن از حامیان مالی آن می شود.

دیوید کامرون در اولین اقدام خود به عنوان وزیر امور خارجه انگلیس گفت: ما برای مختل کردن فعالیت این جنبش به استفاده از هر ابزاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم رهبران سیاسی و نظامی حماس توسط آمریکا و انگلیس

تحریم رهبران سیاسی و نظامی حماس توسط آمریکا و انگلیس