مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-30بين الملل

امیرعبداللهیان: دود این جنگ به چشم آمریکا هم خواهد رفت


وزیر امور خارجه با بیان اینکه اگر آمریکا به این روند و حمایت ها از رژیم صهیونیستی ادامه دهد، توسعه جنگ و باز شدن جبهه های جدید در منطقه امری اجتناب ناپذیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که اواخر هفته گذشته به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین به نیویورک سفر کرد در این سفر با بلومبرگ گفت وگو کرد.

  * گروه هایی که در عراق و سوریه شکل گرفت از ایران دستور نمی گیرند وی در پاسخ به این سؤال که اتفاقات مهمی در 48 ساعت اخیر رخ داده و پاسخ ایران به حمله آمریکا به شرق سوریه و هدف گرفتن مواضع ایران پس از سخنرانی اخیر شما در مجمع عمومی سازمان ملل چیست؟ گفت: اولا شما گفتید اتفاقات مهمی در 48 ساعت گذشته رخ داد.

من فکر می کنم این اتفاق  مهم در مجمع عمومی سازمان ملل روی داد و به هرحال بعد از چالشی که بین بعضی از کنشگران اصلی و اعضایی که دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل هستند، هیچ قطعنامه ای که به آتش بس و مسائل انساندوستانه در مورد فلسطین توجه کند، در سه هفته گذشته صادر نشد، روز جمعه در مجمع عمومی سازمان ملل بالاخره یک قطعنامه با رای 120 کشور صادر شد که هم به موضوع آتش بس انسانی توجه دارد و هم مسائل انساندوستانه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: دود این جنگ به چشم آمریکا هم خواهد رفت

امیرعبداللهیان: دود این جنگ به چشم آمریکا هم خواهد رفت