مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-03بين الملل

42 دانش آموز در جایزه البرز تجلیل می شوند


مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز از تجلیل 42 دانش آموز در آیین جایزه البرز 1402 دانش آموزی خبر داد و گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در مقطع متوسطه اول بیش از دو هزار نفر بود که 73 درصد شرکت کنندگان دانش آموزان دختر بودند و تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سال قبل دو برابر افزایش داشته است.

- مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز از تجلیل 42 دانش آموز در آیین جایزه البرز 1402 دانش آموزی خبر داد و گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در مقطع متوسطه اول بیش از دو هزار نفر بود که 73 درصد شرکت کنندگان دانش آموزان دختر بودند و تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سال قبل دو برابر افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر ارشدی ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز ـ در ابتدا ضمن محکوم کردن نقض فاحش حقوق بشر مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به شرح اقدامات بنیاد فرهنگی البرز و مأموریتی که برای بنیاد تعریف شده پرداخت و گفت: جایزه البرز باسابقه ترین جایزه علمی با بیش از نیم قرن قدمت به شمار می آید که بر اساس سنت حسنه وقف به برگزیدگان اعطاء می شود و وابستگی مادی به هیچ دستگاه و نهاد دولتی ندارد و برای متقاضیان نیز هیچ هزینه ای ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه فرایند انتخاب برگزیدگان پس از اعلام فراخوان و نامزدی افراد واجدالشرایط صورت می پذیرد، اظهار کرد: از سال 1342 تاکنون به دانشجویان زیادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 دانش آموز در جایزه البرز تجلیل می شوند

42 دانش آموز در جایزه البرز تجلیل می شوند