مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-11سياسي

دستور العمل های زیاد می تواند دست و پاگیر فعالین اقتصادی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز شنبه در جریان بازدید از اداره کل گمرکات استان مرکزی با اشاره به جایگاه و نقش ویژه ای که گمرک در حوزه کمک به فعالان اقتصادی دارد، - رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در حوزه گمرکات و امور اقتصادی، هم قوانین و هم دستورالعمل ها، متعدد، فراوان و دست و پاگیر هستند، لذا اگر نگاه و رویکرد، بر مبنای همراهی و کمک به قشر تولید کننده نباشد، کار متوقف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز شنبه در جریان بازدید از اداره کل گمرکات استان مرکزی با اشاره به جایگاه و نقش ویژه ای که گمرک در حوزه کمک به فعالان اقتصادی دارد، افزود: انتظار از گمرکات استان این است که در مواقع و مواردی که قانون اجازه می دهد، همراهی و کمک به واحد ها و صنایع تولیدی استان مرکزی را در اولویت قرار دهند و منتظر ورود دستگاه قضایی نباشد.

وی بیان کرد: گمرکات استان مرکزی با افزایش تعامل با مسئولان ذیربط و انجام اقدامات و مطالعات کارشناسی، مسائل مبتلابه مرتبط به دادگستری را اعلام کند تا در چرخه تولید، وقفه ای به وجود نیاید.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: اکنون یکی از سخت ترین کار ها در کشور، تولید است که موانع فراوانی برای تولیدکنندگان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور العمل های زیاد می تواند دست و پاگیر فعالین اقتصادی شود

دستور العمل های زیاد می تواند دست و پاگیر فعالین اقتصادی شود