مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-08بين الملل

جواد قارایی: نباید به بهانه مشکلات داخلی در مقابل جنایات اسراییل سکوت کنیم


جواد قارایی راوی مستند ایرانگرد گفت: اعتراض ما به تورم، بیکاری و مسائل اینچنینی در داخل کشور، پابرجاست اما اگر انسانیت، وجدان و شرافت در ما زنده است باید در برابر جنایات اسراییل هم اعتراض کنیم؛ - جواد قارایی کارگردان، تهیه کننده و راویِ مستند تلویزیونی ایرانگرد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره قتل عام رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: وقتی شما می بینید 80 سال یک قومی می آید و جنایت می کند خانه ها و سرزمین ملتی را غصب می کند و حتی حاضر نیست توافقی را با مردم فلسطین داشته باشد به نظر شما آنها باید چه کاری انجام دهند؟ وی تصریح کرد: مثلا یاسر عرفات پنج تا هفت سال به دنبال توافق با اسراییل بود اما در نهایت اسراییلی هاn> زیر تمام قول و قرارهای خود زدند و عرفات ناگزیر شد که مجدداً سلاح به دست بگیرد.

اسراییلی ها تمام این سرزمین ها را متعلق به خود می دانند.

 راوی مستند ایرانگرد افزود: صهیونیست ها کاری کرده اند که مردم فلسطین در یک بخش بسیار کوچکی زندگی بسیار مشقت باری داشته باشند و از امکانات دور باشند و فلسطینی ها را به نوعی زندانی کرده اند.

به نظر من  بزرگ ترین زندان بدون سقف جهان، غزه است.

قارایی با اشاره به اینکه عده ای گروه های مقاومت را آغازگر جنگ می دانند گفت: اسراییل طی 75 سال ده ها هزار فلسطینی را کشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد قارایی: نباید به بهانه مشکلات داخلی در مقابل جنایات اسراییل سکوت کنیم

جواد قارایی: نباید به بهانه مشکلات داخلی در مقابل جنایات اسراییل سکوت کنیم