مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-06سياسي

مخبر: آغاز فصل جدید از روابط تجاری ایران و چین


معاون اول رییس جمهور در همایش تجاری ایران و چین در شانگهای، گفت: مصمم هستیم موانع موجود در مسیر همکاری شرکت های ایرانی و چینی را برطرف کنیم و بستر لازم برای روابط با ثبات و پرمنفعت برای هر دو طرف را فراهم آوریم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمد مخبر پیش از ظهر امروز(دوشنبه) به وقت محلی در جریان سفر به شانگهای در همایش تجاری ایران و چین که در هتل پریموس و با حضور تجار و فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد، اظهار داشت: سفر تاریخی جناب آقای دکتر رییسی به جمهوری خلق چین در فوریه سال جاری و ملاقات ایشان با آقای شی جین پینگ رییس جمهور محترم کشور دوست، جمهوری خلق چین، به واقع فصل جدیدی از روابط رو به گسترش ایران و چین در غرب و شرق قاره آسیا را رقم زد.

  وی افزود: بی تردید اراده و تأکید رهبران دو کشور بر تعمیق هرچه بیشتر مناسبات، ما را موظف ساخته است تا تمام تلاش خود را برای اجرا کردن این مهم، معمول داریم.

  معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه نگاه استراتژیک و راهبردی دولت ایران، توسعه و تعمیق روابط با کشورهای همسایه، هدف و گروه بریکس و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و به خصوص کشور چین است، تصریح کرد: البته ضرورت گسترش روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه و هدف، بر مبنای شناخت دقیق از ظرفیتها و مزیت های این کشورها استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: آغاز فصل جدید از روابط تجاری ایران و چین

مخبر: آغاز فصل جدید از روابط تجاری ایران و چین