مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-27بين الملل

حال و روز اقتصاد رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی


جنگ در غزه دامن اقتصاد صهیونیست ها را فرا گرفته است.

مهم ترین بخش های اقتصادی رژیم صهیونیستی، صنایع با فناوری بالا (high tech) و گردشگری است تا جایی که صنایع با فناوری بالا سهم 18 درصدی از تولید ناخالص دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: طبق گزارش های رسانه های بین المللی، با ادامه درگیری ها در غزه، مشکلات اقتصادی، بحران دیگری است که دامن رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است.

جنگی که صهیونیست ها با به توپ بستن غزه با انواع موشک و بمب ها، به قتل عام غیرنظامیان پرداخته و اقتصاد و زیرساخت های اندک غزه را نابود کرده اند، دامن سردمداران این رژیم را نیز گرفته و نهادها و رسانه ها، آینده اقتصادی تاریکی برای این رژیم پیش بینی می کنند.

دیوید روزنبرگ سردبیر اقتصادی هاآرتص در یادداشتی در فارن پالیسی به بحران های مختلف طوفان الاقصی بر این رژیم اشاره کرده و نوشت: فراخوان بیش از 360 هزار نیروی ذخیره برای حضور در ارتش، که بسیاری از آنها ممکن است برای مدت طولانی در خدمت باشند، فعالیت صنایعی که بیشتر نیروی کار آن ها جوان و مرد هستند را مختل خواهد کرد.

وی به این نکته اشاره کرده که پیش از این، در نتیجه اصلاحات قضایی که دولت نتانیاهو به دنبال آن بود، بسیاری از شرکت های تازه تأسیس، به سمت خروج از اسراییل پیش رفتند و این نشان می دهد آنها در مورد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز اقتصاد رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی

حال و روز اقتصاد رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی