مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-03سياسي

وزیر کار: سالی یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی دو سال گذشته سالی یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در دیدار حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: در 2 سال گذشته بر اساس آمار و طبق راستی آزمایی صورت گرفته، سالی یک میلیون فرصت شغلی برای کشور ایجاد شده است.

وی اشاره ای به راستی آزمایی صورت گرفته داشت و ادامه داد: بر اساس بررسی سامانه رصد 907 هزار آن اشتغال خالص بوده و 650 هزار نفر هم بیمه اجباری گرفتند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاهش آمار بیکاری استان کرمانشاه را امیدبخش توصیف کرد و افزود: استان کرمانشاه در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول کشوری را در کاهش نرخ بیکاری داشته است.

وی ادامه داد: طی سه ماه دوم سال 1402 نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز رتبه چهارم کشوری را در کاهش آمار بیکاری کسب کرده است.

مرتضوی بابیان اینکه کرمانشاه سه برابر متوسط کشور کاهش نرخ بیکاری داشته است، گفت: این به واسطه روحیه جهادی، تلاش مضاعف و توجه ویژه دولت بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: باکارهای خوبی که با توجه به ظرفیت های استان در حال انجام است در سنوات آینده نرخ بیکاری در کانال تک رقمی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: سالی یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است

وزیر کار: سالی یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است