مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05بين الملل

معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر کوبا دیدار کردند


معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر کوبا در حاشیه ششمین اکسپو بین المللی واردات چین با هم دیدار و درخصوص توسعه همکاری های اقتصادی گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر بعداز ظهر امروز (یکشنبه) به وقت شانگهای، در دیدار مانوئل ماررو نخست وزیر کوبا، با اشاره جایگاه مثبت فیدل کاسترو رهبر فقید کوبا در میان مردم ایران از زمان انقلاب اسلامی، گفت: از همان زمان روابط نزدیکی میان دو کشور شکل گرفت ضمن آنکه هر دو کشور دشمن مشترکی داریم که اقدامات ناجوانمردانه ای علیه دو ملت انجام داده است.

وی با اشاره جنایات و کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی که امروز در غزه شاهد آن هستیم، گفت: قطعا این اقدامات از مصادیق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و اگر دادگاههای بین المللی حقانیت داشتند، تا الان باید بصورت جدی به اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی و آمریکا ورود کرده و آنها را محاکمه می کردند.

دکتر مخبر با تاکید بر اینکه همه کشورهای مستقل و آزاده باید با کمک یکدیگر به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند خاطرنشان کرد: این جنگ باید بسرعت متوقف شود و کمک های انسان دوستانه در اختیار مردم مظلوم غزه قرار گیرد و عاملین این جنایات نیز محاکمه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر کوبا دیدار کردند

معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر کوبا دیدار کردند