مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-07بين الملل

استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران خارجی برای کاهش تلفات رسمی


استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران، در تاریخ این رژیم یک مسأله قدیمی است و این رژیم در هر نقطه ای از جهان که سفارت دارد، از طریق سازمان های یهودی ایده عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی را ترویج می دهد.

- استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران، در تاریخ این رژیم یک مسأله قدیمی است و این رژیم در هر نقطه ای از جهان که سفارت دارد، از طریق سازمان های یهودی ایده عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی را ترویج می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه الخنادق در تحلیلی نوشت: استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران، در تاریخ این رژیم یک مسأله قدیمی است و این رژیم در هر نقطه ای از جهان که سفارت دارد، از طریق سازمان های یهودی که ایده عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی را ترویج می دهند، اقدام به استخدام مزدوران می کنند که برخی از آنها به صورت علنی و برخی مخفیانه فعالیت دارند.

این سربازان مزدور در مقایسه با سربازان عادی از حقوق بالاتری برخوردار هستند.

این مزدوران یا به دلایل نژادپرستانه یا برای دریافت حقوق هنگفت به جنگ می روند؛ این یک راه مؤثر و کارآمد برای به نمایش گذاشتن قدرت و کاهش تلفات رسمی آنها است.

پس از تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه در تابستان سال 2014، اخباری درخصوص مزدورانی منتشر شد که بسیاری از آنها از جمله آمریکایی ها در آن جنگ کشته شدند و آنها اینک در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران خارجی برای کاهش تلفات رسمی

استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران خارجی برای کاهش تلفات رسمی