مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-19بين الملل

گردان های قسام : 29 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم


گردان های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه از صبح امروز (یکشنبه) 29 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی شامل تانک، نفربر و بولدوزر را در التوام، - گردان های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه از صبح امروز (یکشنبه) 29 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی شامل تانک، نفربر و بولدوزر را در التوام، جبالیا، بیت لاهیا و الزیتون در شمال غزه منهدم کرده است.

گردان های قسام یکشنبه شب اعلام کرد که از صبح امروز 29 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را در محورهای نبرد در غزه منهدم کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گردان های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه از صبح امروز (یکشنبه) 29 خودروی زرهی صهیونیستی شامل تانک، نفربر و بولدوزر را در التوام، جبالیا، بیت لاهیا و الزیتون در شمال غزه منهدم کرده است.

  گردان های قسام افزوده که یک تانک، یک نفربر و گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در مدرسه ای در نزدیکی بیمارستان رنتیسی هدف قرار داده و تعدادی از نیروهای دشمن را کشته یا زخمی کرده است.

  بر اساس این گزارش از آغاز عملیات زمینی نظامیان صهیونیست به غزه تا کنون 270 خودروی زرهی آنها منهدم شده است.

  از سوی دیگر الجزیره گزارش داد، تانک های ارتش رژیم صهیونیستی در بعضی محورهای نبرد در غزه و شمال آن به سبب حملات سنگین گردان های قسام مجبور به عقب نشینی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های قسام : 29 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم

گردان های قسام : 29 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم