مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-23ورزشي

آغاز لیگ والیبال با شکست هورسان مقابل سیرجان مدعی


در دومین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال ایران تیم هورسان رامسر در سالن ورزشی گهر روش برابر میزبان خود فولاد سیرجان ایرانیان 3 بر یک مغلوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، طی دومین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال ایران تیم هورسان رامسر در سالن ورزشی گهر روش برابر میزبان خود فولاد سیرجان ایرانیان 3 بر یک مغلوب شد.

در این رقابت یک ساعت و 57 دقیقه ای شاگردان جوان رحمان محمدی راد در تیم هورسان در ست اول 25 بر 22 به برتری رسیدند اما ست های بعدی را به شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان واگذار کردند.

نماینده سیرجان که در فصل جدید از ملی پوشان فعلی و سابق والیبال ایران چون سید محمد موسوی، محمد طاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، پوریا حسین خانزاده، محمد فلاح، مجتبی میرزاجانپور و سیامک مرندی بهره می برد، در دست های دوم، سوم و چهارم این بازی نتایج 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 20 را به ثبت رساندند.

هورسانی ها نیز که با تغییرات زیاد نسبت به فصل گذشته و ترکیبی متفاوت پای در لیگ سال 1402 نهادند، در هفته دوم مسابقات ساعت 16 روز چهارشنبه 3 آبان در سالن شهید صدر سادات شهر میزبان شهرداری گنبد می باشند.

پایان پیام/86059/غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ والیبال با شکست هورسان مقابل سیرجان مدعی

آغاز لیگ والیبال با شکست هورسان مقابل سیرجان مدعی