مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-18حوادث

مهار آتش در انبار بزرگ پلاستیک همدان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از وقوع حادثه آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در بلوار ارتش شهر همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از وقوع حادثه آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در بلوار ارتش شهر همدان خبر داد.

سیدصادق پورسینا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 05:31 صبح امروز -شنبه 27 آبان- وقوع حادثه آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در بلوار ارتش به آتش نشانی همدان اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که محل حادثه یک انبار بزرگ ضایعات پلاستیک بود که قسمتی از آن کاملاً شعله ور شده بود و احتمال سرایت آتش به سایر قسمت ها و اماکن مجاور هم وجود داشت که نیروهای آتش نشانی سریع عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از سه ساعت تلاش مستمر حریق را به طور کامل اطفاء کردند.

پورسینا خاطرنشان کرد: عملیات اطفای حریق به صورت موفقیت آمیز به اتمام رسید و نیروهای آتش نشانی حاضر در محل لکه گیری را به طور کامل انجام دادند و پس از حصول اطمینان از اطفاء کامل حریق به ایستگاه های عملیاتی خود بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در انبار بزرگ پلاستیک همدان

مهار آتش در انبار بزرگ پلاستیک همدان