مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-08سياسي

معطل ماندن13 هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان زنجان


مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کارت هوشمند ملی 13 هزار زنجانی در دفاتر پیشخوان معطل مانده است، گفت: افراد برای دریافت کارت هوشمند خود سریعا به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

- مهدی ژاله چیان، مدیرکل ثبت احوال استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان از تمهیدات اندیشیده شده این سازمان برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: یکی از مدارک هویتی موردنیاز برای انتخابات شناسنامه و یا کارت هوشمند ملی است که در این زمینه سازمان ثبت احوال تمهیدات بسیاری اندیشیده است تا مردم در روزهای منتهی به انتخابات دررابطه با تأمین مدارک هویتی به مشکل برنخورند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه از سال 90 شناسنامه ها مکانیزه می شوند، تصریح کرد: در حال حاضر 70 درصد جمعیت ساکن در استان زنجان شناسنامه مکانیزه دارند و یا به عبارت دیگر 400 تا 500 هزار شناسنامه جلد قرمز قدیمی در استان تعویض شده است.

صدور 25 هزار شناسنامه مکانیزه در 7 ماهه گذشته وی با بیان اینکه در 7 ماهه گذشته در استان زنجان 25 هزار شناسنامه جلد قرمز تعویض و تبدیل به شناسنامه مکانیزه شده است، افزود: باتوجه به وجود مشکلاتی در شناسنامه های جلد قرمز از جمله عکس قدیمی، دست خوردگی و یا آب خوردگی باشد نیاز است که تعویض بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطل ماندن13 هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان زنجان

معطل ماندن13 هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان زنجان