مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-17سياسي

خواهان پایان نسل کشی و کودک کشی در غزه هستیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به مصوبه اخیر شورای امنیت در خصوص آتش بس ادامه داد: این مصوبه حق مطلب را ادا نکرد و ما خواهان این هستیم که هر چه زودتر نسل کشی، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به مصوبه اخیر شورای امنیت در خصوص آتش بس ادامه داد: این مصوبه حق مطلب را ادا نکرد و ما خواهان این هستیم که هر چه زودتر نسل کشی، کودک کشی و مظلوم کشی در غزه به پایان برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا اظهار کرد: بهترین کار در پیشگاه خداوند متعال، رعایت تقوای الهی است.

وی به ادامه مبحث تربیت انسان از نگاه قرآن پرداخت و تصریح کرد: خداوند از آنچه که در آسمان و زمین می گذرد، آگاه است همچنین خداوند اعمال پنهان و آشکار و نیات انسان را می داند و اگر فرد به این درجه از شناخت مومن شد، دیگر هر رفتار و گفتاری را انجام نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه کرمان با اشاره به بزرگداشت فارابی یکی از بزرگان عالم علم در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب (سلام الله علیها) آنقدر در صحنه های سخت، قوی ظاهر شد که پیام عاشورا و پیام انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهان پایان نسل کشی و کودک کشی در غزه هستیم

خواهان پایان نسل کشی و کودک کشی در غزه هستیم