مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-15دانش

ویژه برنامه «کشتار استکبار» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «کشتار استکبار» روز سه شنبه 23 آبان ماه با موضوع نظم نوین جهانی و افول استکبار با حضور جمعی از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور  برگزار شد.

- ویژه برنامه کشتار استکبار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد + عکس ویژه برنامه کشتار استکبار با موضوع نظم نوین جهانی و افول استکبار با حضور جمعی از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه کشتار استکبار روز سه شنبه 23 آبان ماه با موضوع نظم نوین جهانی و افول استکبار با حضور جمعی از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور  برگزار شد.

در این کنفرانس خبری دانشجویانی از کشورهای مختلف حضور داشتند از جمله: رفیق حریره ازسوریه، علی معموری از عراق، جاوید مالک از کشمیر، عزت الله عبادی از افغانستان و صادق احمدی از ایران.

مسئله محوری مورد بحث دانشجویان در این نشست ظهور تمدن های نوین بوده و دانشجویان با پرداختن به موضوع نظم نوین جهانی و افول استکبار، ضمن برشمردن جنایات و ظلم ایالات متحده آمریکا در سطح جهان، به عوامل روبه افول رفتن حکومت این کشور اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «کشتار استکبار» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد + عکس

ویژه برنامه «کشتار استکبار» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد + عکس