مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-08سياسي

پایان سال 1403 تمامی موقوفات سنددار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در اولین گردهمایی سراسری و دوره آموزشی اعضای شورا ها و ستاد های هماهنگی امور خیریه سراسر کشور که در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد، - رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تا پایان سال 1403 تمامی موقوفات سنددار می شوند، گفت: مهمترین بخش کار در سازمان اوقاف، حفظ و نگهداری و افزایش منافع و اجرای نیات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در اولین گردهمایی سراسری و دوره آموزشی اعضای شورا ها و ستاد های هماهنگی امور خیریه سراسر کشور که در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما باید به رهبرمان افتخار کنیم که امنیت را به ما و خانواده هایمان هدیه داده است.

امروز دشمن امکان حمله به سرزمین ما را ندارد و گرنه همان بلایی که بر سر غزه آورده بر سر ما هم می آورد، اما امروز دشمن نگران است نکند ما غزه را حمایت کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تا پایان سال 1403 تمامی موقوفات سنددار می شوند، گفت: مهمترین بخش و تابلوی کار ما در سازمان اوقاف، حفظ و نگهداری و افزایش منافع و اجرای نیات است، بنابراین خود را حافظ شأن موقوفات و نیات واقفان و وقفیاتی که انجام شده می دانیم و از حقوق آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سال 1403 تمامی موقوفات سنددار می شوند

پایان سال 1403 تمامی موقوفات سنددار می شوند