مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-02سياسي

پیام رهبر انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شنیده شد


رهبر معظم انقلاب به مبلغان توصیه می کنند با ذائقه نسل جوان با آنها صحبت کنید و به ذائقه نسل جوان مطلب ارائه دهید این رویداد نشان داد که مجموعه بسیج کاملاً پیام های مقام معظم رهبری را شنیده است.

- ایسنا/قم استاد دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب به مبلغان توصیه می کنند با ذائقه نسل جوان با آنها صحبت کنید و به ذائقه نسل جوان مطلب ارائه دهید این رویداد نشان داد که مجموعه بسیج کاملاً پیام های مقام معظم رهبری را شنیده است.

  شاهین صادقی نسب در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این رویداد در شأن جوان های ماست، یکی از نکات خوب این رویداد حضور مثبت و اثرگذار جوانان در یک رویداد جذاب است.

استاد دانشگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به مبلغان توصیه می کنند با ذائقه نسل جوان با آنها صحبت کنید و به ذائقه نسل جوان مطلب ارائه دهید این رویداد نشان داد که مجموعه بسیج کاملاً پیام های مقام معظم رهبری را شنیده است.

وی افزود: آنچه که امروز در قالب، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال عرضه می شود با ذائقه جوانان ما همراه است، جوانانی که دوست دارند در این محیط حضور پیدا کرده و با هم به رقابت بپردازند و باتوجه به آنچه مشاهده کردم مطمئن هستم که شرکت کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رهبر انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شنیده شد

پیام رهبر انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شنیده شد