مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-15اجتماعي

دانش آموزان موتورسوار زیر ذره بین قانون


در مقابل خواسته فرزندمان که با موتور به مدرسه برود، توان مقابله نداریم و از دستگاه های متولی هم می خواهیم نگذارند بی قانونی در این نسل رایج شود.

- خبرگزاری فارس - کرمان؛ محمدامین فلاح: خودرو و موتورسیکلت را در حالی استفاده می کند که نه مهارت لازم و نه گواهینامه آن را دارند، پسر بچه ای که وقتی روی موتور می نشیند و هنوز پایش به زمین نمی رسد با سرعت از کنارمان رد می شود را می بینم، در ذهنم سؤوال ایجاد می شود که در حوادث ناگهانی چطور می خواهد موتور را کنترل کند؟ یا آن دانش آموزی که به قول خودش عشق سرعت دارد و با خودرو و رانندگی های پرخطرش نه تنها جان خودش، جان دیگران هم به خطر می اندازد.

از جلوی مدارس متوسطه دوم رد که می شویم، داخل حیاط مدرسه تعداد زیادی موتورسیکلت پارک شده است و آن طرف تر بیرون از مدرسه تعدادی هم خودرو است که متعلق به دانش آموزانی است که هجده سالشان نشده و گواهینامه ندارند.

از علی که باموتور به مدرسه آمده است و قد نسبتا کوتاهی دارد پرسیدم که پدر و مادرت با موتور مشکلی ندارند، گفت: اول کمی مقاومت کردند اما وقتی دیدند همه دوستانم موتور دارند برای من خریدند، بعد من خودم حواسم هست که اتفاقی برایم نیفتد.

این جمله مرا یاد یکی از دوستان انداخت که با موتور تصادف کرد و از دنیا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان موتورسوار زیر ذره بین قانون

دانش آموزان موتورسوار زیر ذره بین قانون