مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-31اجتماعي

راه اندازی رشته نان، شیرینی و شکلات در هنرستان های شیراز


رییس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی رشته نان، شیرینی و شکلات در دو هنرستان کاردانش شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی رشته نان، شیرینی و شکلات در دو هنرستان کاردانش شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی علیرضاپور امروز، 9 آبان در آیین افتتاحیه رشته نان، شیرنی و شکلات در جوار کارخانه نان دهقان در حومه شیراز اظهار کرد: بزرگترین کار فرهنگی ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و حل معیشت مردم است.

وی افزود: اگر نیم نگاهی به جامعه بیاندازیم، مشاهده می کنیم که فقر مهارت آموزی در جامعه موج می زند و نیاز همه دستگاه ها برای توسعه و ایجاد مهارت به هنرجویان علاقه مند و جویای کار تلاش بیشتری کنیم.

رییس اداره فنی و حرفه ای کاردانش اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته و همیاری و همکاری سایر دستگاه ها در سال تحصیلی جدید تاکنون 6 واحد هنرستان جوار و وابسته را در استان راه اندازی کرده ایم.

علیرضاپور افزود: امروز رشته نان و شیرینی و شکلات را با مساعدت و مشارکت بخش خصوصی در دو هنرستان دخترانه شهدای بدر و پسرانه شهید شهرستانی ناحیه سه شیراز راه اندازی کردیم و محل کار عملی این رشته را نیز در کارخانه نان افتتاح کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته نان، شیرینی و شکلات در هنرستان های شیراز

راه اندازی رشته نان، شیرینی و شکلات در هنرستان های شیراز